Druk personalizowany – co to jest?

Druk personalizowany stanowi jedną z zasadniczych zalet druku cyfrowego. Jest to bowiem druk w którym każdy z egzemplarzy dostosowany zostaje do konkretnego odbiorcy. I tu prostym przykładem może być zaproszenie z wydrukowanymi imionami oraz nazwiskami osób zapraszanych. Ale mogą to z powodzeniem też być ulotki lub różne foldery z zaawansowaną personalizacją za sprawą której, odbiorca będzie miał wrażenie, że zostały napisane specjalnie dla niego. A zatem mamy opcję personalizacji każdego naszego wydruku! Druk personalizowany stanowi podstawową zaletę druku cyfrowego – bo umożliwia dostosowanie każdego z egzemplarzy – czyli zaproszenia, książki, czy listu – do konkretnego adresata. Personalizujemy: zaproszenia, certyfikaty, dyplomy, druki mailingowe, listy, kartki okolicznościowe, a także identyfikatory, książki, materiały szkoleniowe, oraz kupony rabatowe, formularze, ankiety i inne wydruki. Natomiast dane personalizowane: imiona i nazwiska, stanowiska pracy, numery , kody kreskowe oraz zdjęcia i teksty. Personalizacja jest przy tym jedną z najskuteczniejszych metod dotarcia do klienta, a zarazem jednocześnie znakomitym nośnikiem Twojej marki. Drukarnie proponują druk personalizowany na papierach samokopiujących i materiałach niestandardowych takich jak kalki, folie, podłoża syntetyczne. Niejedna drukarnia powstała z pasji i jest firmą, która oferuje swoim klientom druk personalizowany najwyższej jakości. A zatem przedstawia bogatą ofertę, którą przygotowała z myślą o swoich klientach. A znaleźć w niej można zarówno druk małoformatowy, jak i również wielkoformatowy. Ponadto, podejmuje się często wykonywania kluczowych zadań z zakresu druku (czyli wizytówek, kalendarzy, ulotek, dyplomów oraz wielu innych) i niestandardowych form (czyli folii szronionych, podłogowych, a także fototapet, banerów, materiałów do podświetleń oraz innych). W przygotowanej przez drukarnie ofercie znaleźć można nie tylko tani druk personalizowany, ale zajmują się one również wykonaniem wielu innych usług takich jak np.: montaż reklam, laminowanie lub bigowanie.